25-05-2018 14:45:13

Personlig branding - hvorfor nu det?

Arrangør: Erhvervsudvalg, IDA Sjælland

I en verden med Facebook, Twitter, LinkedIn og alle de andre sociale medier er der for alvor sat fokus på os som mennesker. Hvis du vælger at være "på" - så kan alle følge med i dine aktiviteter...

Mange bruger de sociale medier for at vedligeholde eller skabe sig et netværk. Dette netværk kan bruges til forretning.  

Risikoen for at "drukne" hos de pesoner du er forbundet med er stor. Vi vil høre eksperten om, hvad man kan gøre for at skabe sig et godt og solidt personligt brand - hvor du vil blive vellidt af kontakter...

Mads Christensen er tidligere officer ved den Kongelige Livgarde. Han har desuden været moderedaktør på livsstilmagasinet Euroman og stilguide på TV2-programmet BAZAR. Han arbejder i dag som entertainer og foredragsholder.

Tag med til arrangementet d. 19. januar 2012 og bliv meget klogere - og måske endda provokeret!

Program:
15.30: Ankomst (kaffe/the og kage) og networking.
15.50: Velkomst og optakt af Johnny Schäffer, sekretariatschef i erhvervsFORUM Roskilde.
16.00: Oplæg af Mads Christensen.
16.45: Pause.
17.00: Fortsættelse af oplæg og debat med Mads Christensen.
18.00: Afrunding og tak for i dag.

Pris:
IDA medlem kr. 200,-

Netværk

Få højt specialiseret viden og rabat på arrangementer, som medlem af IDAs 40 fagtekniske netværk.

Meld dig ind i et netværk

luk
close