11-12-2018 08:04:21

Sportsernæring anno 2015

Den optimale kost til fysisk præstation på topniveau og den bedste restitution.
Arrangør: Studieudvalg, IDA Sjælland

Hvis du tager din træning alvorlig, så bør du også tage din kost og ernæring alvorligt.

Kom og få opskriften på hvordan din kost og ernæring kan optimeres, så du får det maksimale ud af din træning, får bedst mulig restitution og heler hurtigst muligt, hvis der opstår skader og overbelastning.

Umahro har arbejdet og arbejder med topatleter indenfor Crossfit, atletik, fodbold, triathlon, cykling, ekstremløb, styrketræning, boksning, svømning, mountain biking, løb, badminton. roning og ishockey.

Han arbejder også med "hygge-atleter", der "bare" træner en del i hverdagen og gerne vil have det bedste udbytte af deres træning og have det sjovt.

Den viden Umahro har delt med dem – og alle de ting han også har lært af sine atleter – deler han nu med dig.

Hvis du er i tvivl om følgende spørgsmål:

  • Men hvad skal man egentlig spise for at peak performe?
  • Hvordan er det med kulhydrater? Ja eller nej?
  • Er sukker godt eller dårligt?
  • Hvad med protein? Proteintilskud
  • Virker rødbedejuice bedre end EPO?
  • Giver koffein mirakuløse kræfter?
  • Hvor meget væske skal du have?
  • Skal du have elektrolytter?
  • Påvirker kosten min restitution?
  • Kan man spise sig fra skader?
  • Virker kreatin? Og hvis ja, hvem så for?
  • Virker nogen af alle de forskellige sports- og træningstilskud og produkter der bliver solgt i et væk

Svarene er ikke altid, hvad der står i fitness bladene, uanset om du er professionel, elite amatør, hverdagsatlet eller "ung i bevægelse”.

Du kan her få svarene og mere til, så du har viden og redskaber til at lave dit eget raketbrændstof.

Du kan læse mere om UMAHRO CADOGAN og oplægget på:

https://nutrimenta.simplero.com/page/37483 og http://www.umahro.dk

Tilvalg

Ledsager
kr. 225

Netværk

Få højt specialiseret viden og rabat på arrangementer, som medlem af IDAs 40 fagtekniske netværk.

Meld dig ind i et netværk

luk
close